Kontakta support
Vanliga frågor
Finns det några ytor där väggdekorer inte kan hänga?
Utöver på en rå tegelvägg kan våra väggdekorer hänga på de flesta ytor, som gips, glas, slipad tegelvägg, hårda vitvaror och trä. Detta beror på att vi endast använder folie av högsta kvalitet, från den ledande folie framställaren 3M. Om du ännu tvivlar är du varmt välkommen att kontakta vår support och höra närmre. Ifall du därefter fortfarande tvivlar, så skickar vi dig mer än gärna en bit folie gratis, så att du i verkligheten kan se hur det funkar för dig, innan du köper. Önskar du detta ber vi dig endast att kontakta supporten på denna sida.
Kan jag ta ner min väggdekor igen, utan att den efterlämnar rester på väggen?
Ja, det kan du absolut. Som redan nämnt så använder vi endast folie av högsta kvalitet, som är mycket flexibelt.
Är det lätt att hänga upp en väggdekor?
Du kan likna proceduren vid att hänga upp en helt vanlig plansch. Så ja; det är rätt lätt. Vi rekommenderar dock att man är minst två personer för uppgiften, om det är tal om en större väggdekor.
Kan man hänga en väggdekor utomhus?
Ja, det kan man absolut. T.ex. på din bil, brevlåda, huvuddörr eller liknande.
Kommer en väggdekor en eller flera delar?
Alla våra väggdekorer kommer samlade i en del. Med hänsyn till ovanstående punkt, så motsvarar wallstickern till en vanlig plansch, där alla delarna är samlade på ett och samma monteringstejp.
Hur byter jag till en annan storlek/variant?
Du sänder endast varorna i retur till oss på vår returadress, som du hittar på sidan med våra handelsvillkor. För snabbast möjlig saksbehandlingstid, ber vi dig samtidigt att skicka oss ett mail på support@wallstickerland.se, där du inkluderar ditt order- och trackingnummer på returpaketet, samt storlek och färg. Vi kommer då ge dig en länk till var du kan betala prisskillnaden, om den nya ordern är dyrare, eller vår återbetalning, i fall ordern är billigare.
Hur returnerar jag?
Du sänder bara dina varor i retur till oss på vår retursdress, som du hittar på sidan med våra handelsvillkor. För snabbast möjlig saksbehandlingstid, ber vi dig samtidigt att skicka oss ett mail på support@wallstickerland.se, där du skriver att du önskar att returnera din order. Vänligen bifoga ordernummer och trackingnummer på ditt skickade returpaket. När vi har tagit emot ditt paket går det typiskt två vardagar, men senast fyra vardagar, tills du mottar dina pengar.
Jag har inte fått min vara – Var har den tagit vägen?
När du beställde din order mottog du ett mail ifrån oss, med bekräftelse och trackingnummer på din order. I fall det skulle vara angivet en felaktig mailadress under beställningsordern, så kan vi skicka trackingnumret på ditt paket om du kontaktar vår support, så kan du se precis var det är i leveransprocessen.
Vi kan även ta emot specialbeställningar. Kontakta oss på support@wallstickerland.se